Topbedrijf. Heerlijk vlees en hele goede klantenservice. Als ik een extraatje bij de bestelling heb gemist, meestal als ik kort daarvoor al vlees besteld had, vraag ik er soms om of het nog op voorraad is en dat wordt altijd gehonoreerd.
Sterke punten
De schouderkarbonades vinden wij te groot.
Verbeterpunten of tips punten
Producten extra aanbieden bij een bestelling, waardoor je als het bevalt ook gaat bestellen. Wij vonden bijvoorbeeld slavinken nooit erg lekker, maar bij jullie zijn ze heerlijk.
Gekocht product
Zelf gekozen vleespakket
10/10 2026-05-11